Nouraa häär

TJOO, första gången jag bloggar hos patricia ahhaha har inget annat för mig.
 Stackarn är sjuuk, skit synd att vara sjuuk i de här vädret. Man måste fan passa på att gå ut så mkt som möjligt, de kommer regna snart :D Hörde att det kmr bli sämre väder efter torsdag =(
Iaf sommarlovet har varit helt okej hitills, inget speciellt har hänt och inte för patricias del heller kan jag säga haha vi har haft det lika tråkigt vissa dagar.
Ska inte resa i sommar, har ångest faan, tänk att vara kvar här hela sommaren?? :(


Vet inte vad jag ska skriva mer så jag avslutar med en bild.



bilden är från skolavslutninge :) efter att ha växit upp med varandra ska vi nu splittras?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0