myggbett!!

tjenis kom nyss hem från dopet, mamma och Mikael gick hem efter maten som serverades jätte sent...mammahade jätte ont i huvudet, tror hon hade feber:(
dopet började 15.00 och vi kom precis när klockorna slutat ringa(lite pinsamt:P) efter gudskänsten lr va de heter på svenska gick vi alla till en lokal i akalla by:)
i början hade jag SKIT tråkigt:( men allt eftersom blev jag och en tjej Carro jätte bra vänner och mina kusiner var inte där men Lisa kom senare på kvällen så med henne var ja oxå en stund...jag hade typ inte ätit någon frukost och och jag satt otåkigt och väntade på maten, som tur fanns de snacks såå jag blev lite mätt. maten fick inte förän kl 7 på kvällen så jävla sent!!!

men det fanns en liten bassäng nära lokalen så där va vi och doppade fötterna tills Gabbi blev helt blöt och stackars jag blev offret att bli blöt:P och nu är jag fuuuuuuullllll med myggbett jävla småkryp mina en är helt svullna och mina händer:(

på kvällen runt 22 så gick ja på toa och missa nästan kvällens höjdpunkt.. (bara för att man går på toa i 2 min!!) de var två fjortisar och en av de verkade vara helt borta så framför oss började hon ta av sig kläderna och helt plötsligt stod hon bara där med BH!! så jävla synd.. efter att ja sakt till henne att ta på sig efetrsom att de fanns mindre åriga så tog hennes kompis ut henne från bassängen ofräscha fjortis!! min kamera hade mamma så kunde inte ta bilder bara från när vi var i kyrkan de va typ alla bilder som togs"/

detta blev dagens outfit

söta Tatti döpt:)

 föräldrarna        ↑                                         ↑gudmödrarna och gudfadrarna

my family med barnet och föräldrarna:D

hitta en övergiven grav och var bara tvungen att ta bild denva så söt:) MAY YOU REST IN PEACE!


Ps: mamma har klippt hået ungefär så som jag ville:) och jag frågade människor från festen om jag skulle passa i kort hår och alla sa jaa. så nu har jag bestämmt mig!! jag ska klippa mig!:D
ska klippa mig lite kortare och inte så mkt tapp:D(om det går eeftersom att jag har tapp nu)
nu blev inlägget lite långt så skriver lite senare kanske:)
Peace & Love//Paattelitaah


 


Kommentarer
Postat av: Elisha

Tung outfit gillar den :)

2010-04-25 @ 03:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0