men seeriöst!

är du verkligen seriös!!!! jag HATAR Sveriges väder fan kan det bli värre? för två dagar sen var vädret okej igår var det väl ännu bättre, men kolla nu!om man tittar ut så ser man bara vatten. det gör mig lite törstig men det skulle vara bättre om det varit soligt:( nu hoppas jag bara att molnen kan skaka av sig allt regn under de är dagarna så att de kan gå lite plats till solen att få skina på lördag=)

annars kommer jag bli jätte irriterad!!"/
jag har märkt att ju sämre vädret är desto mer sover jag haha vet inte vrf:P

men nu hade jag tänkt mig att börja STOR städa hela huset. all by my self!=Deftersom att man inte kan göra något annan precis.
 
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

sv: taack sötis!

2009-06-18 @ 23:08:17
URL: http://jjjennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0