love love!

juste hitta en uurrrr gullig påse idag hemma hos pappa:D
ni kanske tänker nu vaa påse?:s men neej de e sant

love love love!

i hlärtat i mitten står det LOVE och under det står det mindre:
I want to make you happy!
because seeing you smiling
makes me happy!!!

såå jävla gulligt så den här påsen ska jag ta och spara:)
men nu tror jag att jag måste börja röra mig mot sängen för imogron måste jag vakna innan elva för 12 MÅSTE jag vara hemma hos pappa:( han e så jävla pungtlig oxå! pappas kusin från Iran kommer och hälsar på har inte träffat henne på typ 4-5 år tror jag senare imorgon vill jag ta en sväng mot stan och kanske gå och demostrera lite vet inte än hur det blir:)

LÅT IRAN BLI ETT FRITT LAND!! MARG, MARG JOMURIEH ESLAMI!!(eller hur man skriver):)
 yalla Go natt//Paattlitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0