klippdags

juste jag har gått runt och grubblat lite över mitt hår...
jag orkar inte längre med det... vill ta och klippa av allt så det kan växa fint och fräscht igen, men vet att jag aldrig skulle våga göra de.. men jag vill klippa mig ungeför till axlarna.. javet nu kmr ni alla börja öhh palla eka alla andra!!..
men jag har faktist länge gått runt o tänkt på de och när jag frågar om kort hår skulle passa mig får jag olika svar det gör mig nog mest förvirrad?!
några säger klipp inte för du kmr se rundre ut.. andra säger kör bara man lever bara en gång... och jag själv vill men vet inte därför tycker jag att din åsikt är jätte viktig.. snälla var ärliga
(hitta bilden på google)
 skulle jag passa i detta hår ungefär, och ska jag klippa lugg lr inte?

vill ändras lite nu under sommaren=D

Go natt//Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

de snyggt, INGEN LUGG. då ser man fet ut.... ha xakt så utan lugg

2009-06-27 @ 02:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0