jävla idioter!

shit va sur jag bilr på rena rama idioter som inte har något bättre för sig än att slänga en stinkbomb i en sal bara för att förstöra/ få uppmärksamhet!!!! här hade jag nästan sprungit för att jag trodde jag varit sen och när jag kommer till skolan för att vi skulle ha elev show så finns det killar i vår skola som inte vet hur man drar till sig uppmärksamhet om man inte gör något illa! fan killar gör något vettigt någon gång i era liv?!:@
så showen blev inställd och hela skolan stängdes för att slippa mer risker så jag och Dlin gick runt i Kista eftersom att jag behöver en BH och jaa jag hitta en;) känns så skönt nu och jag tror jag hittat en kofta också till den eftersom att det kommer regna imogon :( aja Sveriges väder måste det väl vara:P så jag ska gå lite senare tillbaka till Kista för att köpa sakerna jag behöver

jag såg nyss trailern till "New moon" och fick lust att titta på twilight igen:P haha  skriver när filmen är finitoo
pusserli puss puss//paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0