jag kommer ta studenten!

JAG KOMMER TA STUDENTEN, JA JAG KOMMER TA STUDENTEN, JA JAG KOMMER TA STUDENTEN DET BLIR OM 3 ÅR!! hahhaha har fått den i huvet men gjorde om texten lite bara som ni kan se:P jag kom hem för ca en timme sen och fan ja vi hade kul de va både tårar och skratt.... vi drev runt jag blev väl lite halv lullig med mamma brevid mig haha och min syrra hitta mitt och min kusins "gömställe" eftersom att vi är mindreåriga så är det typ inte bra att göra något framför släcktingar men efter ett tag orkade vi inte bry oss ärligt talat:P ahahha fan asså så jävla kulXD ville inte hem men mammas kille ska jobba imorgon, så va tvungen juste de fanns 2 jätte fina katter där ooohhh:P en tror ja hette Marre och den andra fatta ja inte ahha Marre va ändå finaste

SÅ STOLT ÖVER KATTA SOM TOG STUDENTEN<3

OCH ÄR ÄR NÅGRA AV OSS UNGDOMAR!=D


OCH HÄR HAR VI COOLINGARNA:p BÄSTA MED ER!=D

yalla nu ska jag rulla vidare ska titta på någon film vet inte än vilken menmen ha de bäst, men inte bättre än mig xP peace & love//paattelitaah

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

haha tack!

Hahahahahahah, säg till när du stoppar in dom i bloggen! Vill verkligen se, skulle komma och kolla med det regnade så :/ Kraam

2009-06-06 @ 00:29:51
URL: http://jjjennifers.blogg.se/
Postat av: Anonym

nån har blivit ego =)

2009-06-06 @ 13:16:21
URL: http://nouraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0