JA MÅ JA LEVA!!

JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEVA UT I HUNDRADE ÅR. JA VIST SKA JAG LEVA JA VIST SKA JAG LEVA, JA VIST SKA JAG LEVA UT I HUNDRADE ÅR! (Om ingen vill ta mitt liv så klart!)
jaa som ni kankse märkt så är det min B-day IDAG!!!:D ja vet inte vrf men jag känner mig så glad, har inte gjort något spec och tror inte att jag kommer göra något spec heller men är ovanligt glad, men det är väl way better än att vara på menshumör på sin B-day eller hur?

idag är min dag och idag är det jag som är drottning<3:D

jaa som sagt börjar jag 13.00 idag men ska gå till skolan 12 för att göra klart min hemuppgift i no haha allt sista dagen innan avslutningen! fan asså tiden har bara passerat iväg utan av vi ens märkt det jag kommer ihåg när vi började terminen och alla satt och suckade över att det var ca 5 månader till avslutningen och nu är vi här Fan VA JAG KOMMER ATT BÖLA IMOGRON!!:'( klass 9A för sista gången:( sen är det finitoo!!!

ikväll har min syrra avslutning så ska dit och se på när hon ska uppträda med sina vänner:)kuligt kuligt

nu måste jag rulla vidare klä på mig och dra till skuulan
Peace & love//paattelitaah

Kommentarer
Postat av: Ranja

GRATTIIIIIIIIS HAHAHAHA TJOCKIS

:D(L)

2009-06-08 @ 19:43:27
Postat av: JENNIFER

haha jaa :)

GRATTIIIIS :D!!

2009-06-09 @ 22:56:56
URL: http://jjjennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0