Iran's "nye" president!

Shit vilken mogron vaknade för ungefär en timme sen och jag fick reda på att Irans "nye" president Mahmoud Ahmadinejad, vann med mer än 60% av rösterna fast än nästan HELA Iran hatar honom! weard vaa?!!
han kommer förstöra hela Irans samhälle och som jag vet just nu är hela Iran i chocktillstånd över hur han kunnat bli president IGEN!!!!

men igår hann jag inte skriva för på morgonen gick jag på Tiffys avslutning och det var en bra och rolig avslutning men inte alls lik min haha:P sen gick vi ut och år på någon restaurang och de berättade gamla minnen och jag började tänka på när jag var på mongoliska med min klass!! fan va kul vi hade=D
när jag kommit hem gick jag direkt till tvättstugan och då kom Diana hem till mig hha jag fick lära henne lite om hur det går till i tvättsugan haha så jävla kul!=) jag skulle till pappa men istället gick jag, Diana, Adam och Sam och spelade lite basket. omg juste jag fick helt plötslit skratttackak och kunde inte sluta tills jag fick ont i magen och bröstkorgen fett knas"/ nu är Diana och Sam officiellt( lr hur man skriver) tsms och jag tror de vill försöka fixa ihop mig och Adam haha lycka till med de!!:P
men nu måste jag gå och bädda sängen och fixa o plixa lite sen tror jag pappa ville gå till kosmonova vet inte vrf menmen!!juste har inte fått min present av pappa än måste fan få den snart!=)

oj det blev ett lite långt inlägg men ha det bra i era liv
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: the freak <3

sv: hahah viist :D

2009-06-13 @ 15:21:46
URL: http://justthefreak.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw :D <33

taaack sötiiis <3

2009-06-13 @ 22:18:14
URL: http://jjjennifers.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

sv: hahaha, blev skräckslagen! menmen sånt får man leva med i min familj xD

taaack så mycket :D <3

2009-06-14 @ 23:02:01
URL: http://jjjennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0