hemma från middag=D

ohh... gud vad min fot gör ont just nu fan yaao..
idag  har min dag varit lite snurresnurr!! skolan var helt okej bara att vi typ bara chillis pillisade eftersom att vi snart slutar=D när vi slutat kom T till skuulan och vi åktetill Tensta för att jag skulle fixa ögonbrynen, men nej ingen ville vara där jävla skit satt i trafik i typ 1 timme fram och tillbaka!! så jag gick göra de här i Husby och de blev fina de blev inte värsta extrem bara rensning typ:)
runt havt 6 åkte jag till stan för att möta upp min kära klass eftersom att vi skulle ut och äta i mongoliska.. shit va jag skratta av alla olika miner som människor gjorde när de åt  hahha:P efter maten när vi tagit en massa kort splitrades alla och vi tjejer lunkade vidare i stan vi promenerade runt i kungsan och tog en massa bilder tills min kamera dog haha
 
fina flickor:)

och så här mkt mat kan de bli om inte mer=D

roligaste på S & P:p
lägger i mer bilder imogron och skikar alla bilder till era hotmail jurkes ska gå o sova har skit ont i huvet lään:P fan Ranja du har gjort mig till värsta blatten yaoo...:P//godenoghten Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0