grillis

ohhh så varm väder det är=D skönt men ändå lite störande kan det väl vara:P aja idag hade jag det ganska roligt i skolan och efter skolan gick jag hem til A men en till tjej så gick vi och grilla det var helt chillis pillis=) som ni märkt så har jag inte skrivit på länge o inte så ofta heller jag har väl typ börjat tröttna så jag kanske ska ta en paus i ett tag så kanske jag hittar glöden i skrivandet igen och nu är det så stressigt med balen och skolavslutningen och allt så då kommer jag inte heller hinna skiva.. imorgon efter skolan tror jag jag ska gå och noppa ögonbrynen och på kvällen ska vi i klassen åka till stan och äta=D kulligt bulligt
pusserli puss puss//paattelitaah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0