Girls behaving badly

sitter här med syrran och tittar på Girls behaving badly på ZTV=)

idag fyllar Adamo år, så Grattis på dig och jag  glömde säga att Dlin åkte till Syrien igår(fredag):( kommer sakna henne faktist.. kunde inte skika sms till henne vet inte vrf?!
jag vill också åka utomlands:( jag vill åka till typ Turkiet, Spanien eller USA för att få lite sol på mig för just nu är jag en blekfis och med det här vädret ser det inte ut att bli nå mycket sol heller"/

så här på dagen skulle vara jätte skönt=D

och kanske så där på kvällen:P haha skooj
vart skulle du vilja/ ska åka under sommaren?

Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: golnaz

usaaaaaaaaaa :D fan va jag vill dit.

2009-06-20 @ 12:42:35
URL: http://lifeoftwostars.blogg.se/
Postat av: Anonym

smart o ha ordet PATTE i bloggnamnet. GG. Du är äckligt tjock f.ö med.

2009-06-21 @ 00:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0