fet huvudvärk:(

tjenis:) kom hem för en timme sen ungeför från Lidingö:) var hemma hos Adam och Diana och lilla gullungen Alexander som nu har vattenkoppar stackars lillen:( vi hade skit kul innan Adam kom hem så sjöng jag och Diana singstar, vi körde gitarr hero och jag lekte sönder mig med Alex gullebulle:D de hände något riktigt roligt exakt när jag lekt klart med Alex så og Diana honom och de första han gjorde med sin syrra var att spy över hela hennes ben haha fräscht Alex<3
sen fixade jag och diana Sam's, Adams kompis hår:P

gullisbullis Alexander<3

jag och söta ALEX<3

haha jag och diana har kul:D

helt inne i Sams hår haha

Cs nördarna!:P

har skit ont i huvudet så ska gå och lägga mig snart. Börjar 1 imorgon ska bara ha omprov  i hemkunskap och trallar man hem igen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0