avslutning

jaa då var skolan slut förr denna termin. grät faktist inte så mkt som jag hade tänkt mig, lr rättare sagt jag höll tårarna innom min hah...
efter att vi tagit en massa bilder och gråtit och kramat varandra hejdå och lycka till:(
efter det gick de flesta till food corner och käkade där. för mig blev det kebabtallrik haha tjockis jag är.. när vi alla ätit klart blev det lite sanning och kånka (lr hur man skriver) mitt i kista haha skit kul men samtidigt ganka pinsamt(A)
snart blir de utgång ska ut me syrran en stund och sen me några andra när ja länmat syrran hemma:D
kuligt kuligt!

S ska öppna flaskan hah

Roger läser en dikt till oss

haha S och S bestämmer vem som sak börja prata:P

Marianne och Farah

men ni får mer bilder senare måste dra nu
hoppas ni också har det roligt och förresten va ska ni göra i sommar? jag ska nog bara vara här hemma och dega:( hoppas vädret åtminstone är bättre än nu!

Peace & love//paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0