ahh..

ahh... berättar lite kort hur  min dag varit:)
jag kom till skolan ca 12.15 och då var några redan där och pratade med vår lärare Marianne:) fan va jag kommer att sakna henne:'(
men vi hade "omprov"  i hk och vi skulle laga mat skriva utvärdering och sen göra om provet haha jag fick göra köttbullar med potatis och sallad godast:Djag och R var de sista ¨som gick hem när lärarna gick började alla kaosa vi tog aqpelsiner, glass chocklad och juice haha skit kul:D

sen gick jag till min syrras avslutning 

Natali och hennes lärare Tom

Jag, Natali och mammas kille Misael

B-Day<3 16 år

imogon är det avslutning!!! omg vill verkligen inte vakna imorgon:( hoppas vi alla kan göra något roligt efter om vi har ork:P
berättar mer imogon med bilder och text=D
peace and love//paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0