30+!!:D

tjooozz mitt huvud gör jätte ont just nu"/ tror jag varit under sol för länge..
som sagt skulle jag till pappa 12 idag för att hans kusin skulle komma och hälsa på från Iran men eftersom att jag är halv chilienare oxå så kom jag och Natali 12.30 haha soorry pappa:) efter maten så ville jag och Nadia åka till stan och demostrera för Iran men neej min söta pappa ville att alla vi skulle vara tsms!! tack för de! Natali ville bada så vi bestämmde oss för att åka till rösjö... det var kul där ändå:) jag, Natali och Nadia bestämmde oss för att blötta pappa men de lyckades vi inte så bra med så ´vi tre började ha "vatten krig istället..:D jag och Nadia med kläder och Natali med bikini:P haha
bilder från idag får ni lite senare orkar inte just nu.


vi hem runt halv 10 och jag och pappa bänkade oss direkt framför tvn för att titta på matchen Brasilien- USA och så klart skulle Brassarna inna med 3-2 Grattis!

men nu ska jag rulla vidare ha det bra
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0