2bi is back agaiiin ;)

alåååååh peeps, jaa idag så blev ju skolshowen helt misslyckad som patricia skrivit innan, men aja va ska man göra med alla jerks.... grow up.

OMFG, imorn är det baall!!!!! helt unbeliveble, aso ja ee såå uppspelt har längtat sååå !! ja tror ju att de kommer bli kul men regnet blir ju det negativa.... massa saker ja måste hinna med,manikyr, pedikyr, vaxa benen, jaa massooor me skiit.... plus så har jag basketmöte idag...great;)

juuste idag efter skolan så gick jag, Golnaz, Ines ( syrran) ,bewar,michel,pedram och osman och åt i kista, de va faktiskt kul, men jag saknade såkklart Sabrin, som skullle vara mittpunktens skojare,men hon hade bråttom hem för att henne kära systrar är tillbaka från London ! have a great time giirl ;)

ja och tillslut så vill jag lite snabbt tillägga en mening som är riktig bra och som alla ALLTID borde tänka på :
                                        " Beauty is in the eye of the beholder ".
Glöm inte det,
hahahah och juste patty, ja ska sluta eka så mycket i din blogg,de e bara för roligt att eka häär hahaaahh ;)
peeeace and loove yall, // ya guurl 2bi <3

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Var med och tävla om ett par leggings från NELLY!



http://emmelist.blogg.se/2009/june/tavling.html

2009-06-04 @ 00:00:52
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

Hejsan! :D

Tack för att du röstade på mig som veckans blogg!

Undrade bara om du har bilder från 9.ornas bal i ärvinge. Skulle vilja se dom, kraam jennifer (michels lillasyster) (:

2009-06-05 @ 13:53:29
URL: http://jjjennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0