vilken chock!

hiiiillooo idag efter tvättstugan fixade jag hamburgare till mig o syrran sen kom mammas kille och sa att vi skulle fixa oss för att dra till Rösjö:) vi kom dit la sakerna där vi skulle sitta och gick mot vattnet... vet du att de här var Patricias första bad på hela sommaren:D stolt:P efter att vi badat och mamma kommit och vi ätit och hela filevippen så blev de kväll:( jag och Natali gick till omklädningsrummet för att byta om och jag väntade ute på henne när jag helt plötsligt ser en goood vän till oss som jag inte träffat på evigheter!!! LR rättare sagt jag träffa hennes mamma och sen henne de kändes som en romantisk film när man ser varndra och springer fram och båda möts i mitten, ahha de ända som hade fattats va att vi skulle kyssas:P ahha skooj men det var verligen en riktig chock för mig!:D haha mina cp fötter:P

de fanns ett kill gäng där som oxå badade o en av de va såå heet..han står  i mitten med typ rosa o vita badbyxor haha vet inte om man får ta kort på människor så men folk trodde väl jag tog kort på vattnet:P

finaste och sista bilden:P

men nu är jag här hemma och ska snart kanske kolla på en film har dock inte än bestämmt vilken men vi får se:D
Peace & Love//Paattelitaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0