Vilken dag!!

shiit asså vilken dag och vilken natt jag hade igår...
ska berätta lite kort fattat
Söndag:va hos pappa, gick runt med natali och handlade alla matvaror som pappa behövt eftersom att han inte kan bära något mer än 3 tomater haha:P
runt 7 hem till Ami...slaggade däär
Måndag: tandläkartid, åkte till solna med Ami, gick hem till henne och var ute låsta i ungefär 1 timme! när vi tillslut skule dra hem till mig orkade inte vi gå(hah tjockisar vi e) så vi gick till centrum för att ta tåget när vi ska sätta oss ser vi en kvinna som sitter och gråter på perongen!:s Ami garvade sönder sig och jag tyckte synd om henne och ville gå fram till henne men vågade inte först.. till slut fråga jag vad som hade hänt hah och de roligaste va att hon oxå va chilenare som MOIII:D
aja kom hem till pappa och hela stämningen va helt död hemma"/ knaaaazz jag och pappa började tjaffsa direkt såååå typiskt att han ska ta ut sin illska på mig! jag och Ami gick på en promenad och träffade på Lilian och Dona sen Evin och Darya oxå... några löste vist sina problem sen drog vi till donken i akalla...
rullade vidare till akalla och till slut runt 12 koom vi hem och stackaree mamma viste inte att vi skulle komma så när vi kom in Ami hade på sig luva o jacka mamma trodde de va inbrottstjuvar! sorry mammsen<3
Tisdag:sitter här nu och äter frukost Ami drog för att göra ett par ärenden:)
P.s jag år runt 10 cheesebrugare igår med Ami!! TJOCKISAAR!:D
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0