sjuk dag på kolmården

hejsaan sitter här med datan i knätt och mumsar i mig ballerina kex...muummss:D
som sagt så var jag i kolmården idag och asåå jag säger bara shiit vilken dag...!!

igår kväll kunde jag inte sov alls..vet inte vrf?! var vaken till runt 4 men som tur hade jag någon att smsa med*=)juste måste meddela att killen som jag skrivit om förr han som var spårlöstförsvunnen han lever! han smsa mig i förrigår och berättade att han sovit i 4 dagar och att han inte fått ha sin mobil..

aja vaknade 6 på morgonen för att hoppa in i duschen och kvart i 8 var vi samlade alla utanför temp(där bussen skulle gå)...
asså bussar är inte mina kompisar!!!jag har ALDRIG haft tur med bussar..undra hur de blir i gymnasiet när jag måste åka buss varje jag..

aja tillbaka till kolmården, vi kom fram 3 timmar senare tack vare att allt var så dåligt organiserat och chaffören tappade bort sig..och vår aircondition va helt sönder så vi kokade längst bak i bussen!!
men i själva parken hade vi iallafall jäätte roligt=D delifnerna asså de var så fina!!
hät har ni lite bilder från idag:)
    pappas familj(kamelerna)

    
                                                                                                                                      mitt nästa liv!                  mina fotspår=D
                                                              försiktig med mig:P        

(tryck på bilden så blir den större)
de var lite bilder från idag och efter att vi kommit hem kll 8 när vi skulle varit hemma 6 egentligen så var vi alla ganska hungriga så vi åt Pizza & Kebab ja tog Kebab med bröd..mumms...och en kompis pappa höll på o uppträda så vi stannade kvar tills det började regna då bestämmde vi oss för att rulla hemåt,då va kl ca 22:D

men ska nog sova snart för har jätte ont i huvudet:s
P.s juste på tillbaka vägen eller innan bussen skulle åka så frågade de om vi ville åka safari och det klart vi ville men det var för dyrt för några och sen beslöt sig mamma och mågra fler att protestera..fan att jag inte filma de haha såå himla kuul.. vi bak stod och skrek o klappa åk hem till Husby,,åk hem till Husby.. medans de där fram blev jätte irriterade på oss o ba men gå av bussen då! vi baa neej tyst åk hem till Husby haha och gissa vem chaffören lyssna på..!:D oss så klart!

yalla goo natt alla mina apor//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0