Twilight

har snackat med en kompis som jobbar med mamma och som jag inanna att "bryta" benet gick ut och joggade med:D
(måste börja med det igen!!)

aja hon och mamma har typ hjärntvättat mig att börja läsa boken Twilight så imorgon ska jag förhoppnigsvis åka till mammas jobb för att hämta boken jag ska läsa ettan "Om jag kunde drömma" på engelska:D

hoppas jag fattar något ahhha:P

aja men imrogn ska jag hem till pappa oxå men ska kanske till rålis med våra grannar för det är en Latonamerikans fest där, de gör edt varje år.. Latin power och Doggelitoo kommer att vara där det är från fredag till söndag(gör lite reklam här:P)

aja men ska nog gå och sova lite snart
goo natt//Paattelitaah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0