Twilight

shiit asså nu förstår jag:.. jag vaknade 11 idag och Natali hade gjort frukort till oss, gröt ahha men den blev heeeelt misslyckad så blev tvungen att slänga den...:s städade huset och stack till mammas jobb och natali till pappa:P

när jag väl kom till mamma kl 14(en timme sent) så fick jag boken Twiligth av Elisabeth och hon berättade hur bra den var och jag trodde att den skulle vara på svenska men icke sa nicke på engelska men kan väl inte vara sur för de är väl bara bra..tror jag :D så nu har jag läst på till sida 25 haha har inte läst hela tiden bara lite då och då när jag kunnat:D
och eftersom att jag sätt filmen blir jag lite förvirrad och tänker men de här kom inte i filmen eller ahaa haha de där fanns oxå med i filmen:P
imorgon kmr Fanta tbx från Serbien vi får se n'är vi träffas har nog en del o prata om o de har säkert hon oxå:P

aja men nu tittar NataliSpy kids så ska nog gå o joina henne
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0