Tvättstuga"/

tjoooz hur mår du? tack för att du fråga, jag mår finemang:D
idag vaknade jag 12 av att Natali kaste bort både täcke och kudde från min säng och jag låg på sägen och småfrös:P
aja pappa bestämmde sig för att gå och stoorhanlda men eftersom att han är ny opererad var det jag som var tvungen att bära på allting!!! och kl 4 hade jag tid hos tvättstugan och det värsta var att noura och dimi ville träffas:( har saknat de<3

aja men nu ska jag fortsätta läsa min efterlängtade bok Twlilght:D varenda lilla stund jag kunnat har jag haft boken i händerna men det har väl inte varit så mkt så nu ska jag passa på:D
P.s Fanta kom hem idag från Serbien vet inte om hon kommit än men inga sms eller någon singnal har jag fått:P

Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe de kommer andra tillfällen =)

2009-07-26 @ 22:13:38
URL: http://nouraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0