toapaus

aah.. har tagit en liten toa paus och har smaskat i mig av min juvligt goda rabarberpaj:)

tittar på min andra  film ikväll som heter Harold and Kumar..en ganska rolig film=)
innan det tittade jag på Jumper oxå en bra film

juste här om dagen rensade jag mitt skrivbord och hittade en massa böcker och papper som jag inte viste att jag hade hittade den här jätte roliga bilden som jag och dimdim ritat på någon lektion (säkert no-lektionen:P)

vist är vi gryma på att rita som du ser är kroppen ritad av mig och Facet av Dimi:D hah kan de vara vår drömprins lr kjelloow när han var ung hahah:P ingen aning men den här bilden gav mig många minnen från min klass<3

aja slutsnackat nu toapausen är slut and paattelitaah is going back to the movie=)
Cya<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah du behöver verkligen paj du. hahaah

2009-07-10 @ 01:08:05
Postat av: P

ahha vad rolig du är!! jag dööör av garv:s

2009-07-10 @ 03:19:27
URL: http://paattelitaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0