the habibi man!:D

tjooozzii blev nyss klar med allt i tvättstugan:)
Natali stannade hemma idag för att "hjälpa" mig med tvätten men hon har mest gått mig på nerverna"/ men när vi höll på o vilka kläderna börja vi båda tänka på ett klipp vi såg på Ytube.. där folk demostrerar om Iran haha vis tod och sa till varandra Marg marg....haah tills det kom in en man och efter homon kom en annan som direkt börja babla med mannen på persiska haha jag och Natali kunde inte hålla oss för GARV!!
helt plötsligt börja han snacka med mig han ba habibi kan du hjälpa mig min maskin hemma sönder jag inte vet hur använda den här hahah!!! därför döpte jag  och Natali honom för The habibi man!:D hahah

men nu ska jag dra och fixa lite käk:)
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0