picknick med Daiana:D

hiiiloo:D
har precis haft picknick med Diana och Nattosh i ballkongen hihi:P
mit rum ser faktist rätt så bra ut nu:D huuh har städat och packat och släng och allt möjligt i mitt rum bara lite små saker och detaljer kvar väl tror jag..(=

Daiana kom till mig runt 7 och då lekte vi lite i gården haha skiit kul och vi blev små 5-åringar igen:P efter en stund sa Diana att hon var hungrig så vi bestämde oss att dra till ica och köpa lite gott gott till kvällen:P
                     
Popcorn is the Shit!                                                       vår lilla picknick:D                   

 
        driv bild ja o Daiana


                     
  en tråkig bild,                          vi tre..The queen,
med mitt najsiga hår:P            the princesse and
                                                     the slave:P 
 
 nu ska vi nog titta på någon film skriver nog imorgon:D
såå go'natt//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0