One tree hill

vaknade runt 1 idag av att natali yndrade om jag ville ha frukost:P söötis(men hon väckte mig"/) jaa sen har jag faktist inte gjort mkt mer än att bara sitta framför datan... ska snart gå och fixa o prixa mitt rum.. har du märkt att du städar rummet och några dagar senare är det lika stökigt igen vrf?:s
aja bjuder på den här låten som fick mig att äntligen somna igår:) och ni som tittade på tv-serien One tree hill känner säkert igen några delar utav den:D ska jag vara ärlig så var jag heeelt besatt i One tree hill haha men den vaa såå bra.. ni som kollade på den. Vem gillade ni mest, Brook och Lucas, Peyton och Lucas, Lucas och Linsey eller Haley och Nathan?(svara i komentar)
 
den här videon hämta många minnen, när jag satt på soffan helt själv och grääät för att något hade hänt och så fort serien tog slut ringde telefonen..Fanta på andra sidan luren och båda bölade över någon eller något i serien One tree hill



aja men nu ska jag nog gå och städa rummet och sen hoppa in i duschen:D
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0