nybadad=D

aaahhh kom nyss ut från ett skönt, varmt bad!=D
jaa idag har jag inte gjort något alls har varit hemma hela dagen och inte gjort så mkt.. städat mitt rum, läst, läst, tittat på tv, badat och ska snart fortsätta läsa:P
haha har läst en bok som heter "En oväntad semester" som jag läst nu i exakt 1 vecka:D haha lite segt läst men har inte löst varje dag om jag ska vara ärlig idag är nog den dag då jag läst mer än 2 kapitel på samma dag..jiihuu grttis till mig!!

P.s Vad har hänt med komenarerna?"/ de känns jätte tråkigt att blogga utan att fånågra komentarer..


aja men ska nog fortsätta läsa nu
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägger en bara för att komentera =)

btw braa att du läser !!

2009-07-24 @ 00:33:53
URL: http://nouraa.blogg.se/
Postat av: P

haha vist är det de flesta har börjat kalla mig nörd nu för varje gång de frågar vad jag gör svarar jag typ samma sak:P att jag läser ahha:D



BTW!! nouraaa vi måsre träffas!!! miss yaa<3

2009-07-24 @ 23:52:59
URL: http://paattelitaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0