Nanny Patty

haha idag är jag nanny för min syrra och vår grannes unge:) (eller unge o unge hon e 9 år gammal hahha:P)

aja igår hade jag iallafall skiiiit roligt, träffade Fanta för att lämna hennes saker och jag fick mina och sen drog vi till kista en snabbis och när vi var där ringde mobilen för jag ,Natali,Pranian och Khale Azin(våra grannar) skulle på en promenad:D

vi gick till Husbygård och där brstämmde vi oss för att plocka äpplen, vi lunkade vidare till ett annat place och plockade några andra frukter gooottigottgott...
osh imorse vaknade jag runt 12 och gick hem till de för att fixa frukost..det blev pannkakor meeen heeeelt brända haha så de åt typ inget:P

aj nu ska jag dra och ta hand om dessa småungar, ska få smisk på rumpan haha skooj
Peace & Love//paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0