msn krig!

sista inlägget för ikväll/natt... såg äntligen klart filmen Harold and Kumar men typ efter pausen som ja hade blev de lite msn krig haha... såå jävla kul!
de va människor ja inte ens kännde venne hur de fick tag på min msn menmen roligt hade ja iallafall... de fanns 3 snubbar som fick mig få ont i magen av garv!!!
B va fett uppkäftig och jag knäckte honom såå hårt när han till slut blev jätte snäll o adda mig på msn när han fick reda på att ja e halv iranie haha rasist!:P
D flörtade sönder sig me mig medans B o A sa att han va upptagen så ja drev ett tag me honom o sen lät ja honom va:P
o A..han va rolig kom o pratade när ingen ens sa nåt till honom..  till slut addade alla mig på msn o asså omg o de verkar som att alla e väldigt bra kompisar me en snubbe som gick i min skola förr men han loggade víst ut efter ett tag..viste inte att ja hade hans msn ahah(A)

aja ni ska ja rulla mot sängen
goonatt//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0