kolmåden imorgon

tjoooz hur mår ni? jag mår väl toppen idag:D
idag vaknade jag och diana kl 12 ungefär av att hennes pappa rigde varannan halv timme..så diana åkte hem runt 4 idag och senare runt sju tiden kom min kusin hem till oss som kommit från Chile...vi har precis kommit in från en skön sommarkväll ute på altanen med mycket skratt och mycket snack=)

snart ska jag gå och lägga mig för imorgon måste va alla vakna t idigt eftersom att vi ska vi åka till kolmården:D kuligt kuligt...  måste vakna runt 6 för 8.30 åker bussen så här tror jag att jag avrundar så jag kommer skriva imorgon på kvällen troligtvis om jag inte är för trött:D

Go natt//Paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0