knas!"/

ledsen för så dålig uppdatering idag"/ men idag har väl lite av allt hänt..
vaknade halv 12 idag av att mamma väckt mig, efter frukosten börja de alla hemma städa från golv till tak!!
när vi äntligen var klara runt 5 så var jag helt uttmattad och dizzy.. juste när jag städa mitt rum fick jag helt plötsligt kramp i bröstkorgen/hjärtat..vet inte vilken men de gjorde såå himla ont och jag kunde knappt andas!!! under 2 minuter ungefär satt jag där och kunde inte göra något hade sååå ont!!!
ÄR DET NORMALT? nej tror verkligen inte de!!

runt 19 drog vi till akallas donken för att pumpa våra cyklar o då messade A mig och vi skulle träffas, men efter att jag ringt pappa ändrades alla planer:(
pappa hade varit med om en olycka på jobbet igår och var helt förstörd.. han hade ramlat på en maskin från 1.5 meters höjd och brytit 2 revben och armen:( så jag och Natali gick och hälsade på honom direkt sover här ikväll, så imorgon ska jag och A träffas och hon ska förhoppningsvis sova här lr ja hos henne innan hon åker till Marocko!
gona mis ya fuling<3

 
pappa du betyder mkt för moii<3

 
men nu ska jag nog gå och lägga för har såå himla ont i huvudet:( asså jag har nog ögonproblem.. mamma använder ju glasögon, jag har använt och nu har pappa börjat använda för att läsa"/ aaaahhh va ska ja göra

skriver sen Peace & Lääve//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0