kan man kallas nörd nu?

Okej,okej nu har människor börjat kalla mig Twilight nörd..
bara en fråga bara för att jag börjat läsa boken och vill se filmen igen för att komma ihåg vad som hänt kan man kalla en sådan person för "Twilight nörd"? haha
aja idag ar det jag som vaknade först(konstigt:P) aja så jag gick runt som en tyst mus och fixade frukosten och dukade och allt när jag märkte att ingen fattat att jag är vaken satte jag mig i vardagsrummet och började läsa boken:)
och nu har jag haft den här j*vla Snälla, snälla låten i huvudet..
pappa var nära på att kasta en tofla på mig haha skooj men han blev rätt så irriterad för jag går runt och sjunger den hihi sorry dad!:P


juste Fanta ringde mig igår och sa att hon måde finfint mkt att berätta antar jag hih

aja men nu back too the book Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0