I brist på annat


I brist på annat tar man ju fram mobilen och ser vad som händer när man hittade den här!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Adam-på kinden:)
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Dlin-klasskompisar
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Faiyaz-hah vet faktist inte tror han är i London
ÄR NUMMER 18 SÖT?
Diana-daah my sister from another mister:D
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Kammii- ouuft kmr inte ihåg va typ 4 första gången jag träffa henne:P
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Bahador-hah vet inte FB lr pea tror jaa länge sen!
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Dani boy-Aldrig hoppas jag..äckel!
ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39?
Jennifer- nee hälsar bara (syrrans tränare)
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Amina<3- hmm..nee har faktist inte de=)
SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anastasia-jaa har gjort de förr:)
VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Lisa<3-hm.. olika stuff you knoow
KÄNNER DU NUMMER 1?
A-någon från skolan typ som fick tag på mitt nr
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Baba-jaa hallå han e min BABA!:D
VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?
Banana- från skuulan

okej yalla nu måste jag rulla mot sängen kolla tiden1.50 och imorgon ska jag vakna 9:(
natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0