hatar åska..

godmorgon eller god förmiddag rättare sagt men jag vaknade nyss och kännde mig jätte trött:P
omg imorse vaknade ´jag av att det åskade och össsss regnade:( jag hatar åska(ville springa till mamma som små barn) ahaha:P
 idag vet jag inte va som kmr hända, jst nu är det jätte varmt och jag kockar och himlen som jag ser nu är molnfri så jag hoppas att det inte regnar igen:)
 måste se med mammas kille hur de blir om vi drar och badar lr inte?!

P.s noura jag har försökt smsa dig men den skikar inte, e de nåt fel på min lr din mobil?:D

men nu ska jag dra och duscha för jag svettas av denna värme(huuh) och ta vara på tiden nu som det är varmt:D

Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: noura

jag tror de e min mobil, den e helt cp, men ja fick dit sms nyss och kan inte svara har inte pengar hahah, smsar dig när ja tankat på ;)

2009-07-03 @ 16:58:12
URL: http://nouraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0