Harper's Island sluut:(

Igår var det sista avsnittet av den serien Harper's Island..): den var  så bra fast än det typ bara handlade om mördande o sånt hihi:P

aja idag var det dags att åka till edsberg och dela ut tidningarna igen hos Fanta"/
Nattosh följde med mig idag oxå och idag blev det inte så mkt flams eftersom att jag sa att vi skulle vara hemma kl 5 haha men vi e ju så dåliga med tilden så efter att ha delat ut alla tidningar och städat huset var kl närmare 7 och Nattosh kompis ringde mig varannan halvtimme och frågade om nattosh ville gå hem till henne..
såå nu sitter jag här all alone, by my seft för hon sov över hos sin kompis men imorgon om det är fint väder ska vi någ dra till stan med hennes kompis mamma oxå.. hon e såå roolig det går inte 5 minuter utan att du inte skrattar med henne:D men allt beror på hur vädret blir imorgon..hoppas..hoppas=D
juste nattoshs kompis mamma hade rensat sin garderob och hittade mkt som hon inte ville ha behövde så hon gav lite mig:P 
  
   grön väska                       gröna högsko                  solglassögon(coola:P)
(matchande med skorna/väskan)
två klockor rosa Natalis, röd min
och ett par örhängen (syns inte)
P.s En kompis från Chile fyller 17 år idag så graitts säger jag till honom här från Sverige♥

ska nog snart gå och lägga mig har j´ätte ont i magen av att jag fått mina lingondagar:( fick den imorse...!:'(
såå goonatt//Paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0