boooorig!

tjuuuz namnet är suuuz och jag är en guuzzz haha den hittade ja och nattosh på i bilen helt uttråkade brist på annat:P men jag heter ju inte suz så de låter väl inte bra men för alla er som heter så:) grattis

har faktist inte gjort så mkt idag efter frukosten åkte all the family till Stinsen och sen till veddesta..
senare på kvällen åkte ja och Nattosh på en liten cykenrunda:D
de såå skönt att barafå slippa pappas jobbiga tjat föe en stund... ja vet inte va som hänt honom men den här sista tiden har han varit jätte jobbig tjatar o är skiiit irriternade.. o de e bara mot mig! fan...!!!
aja men orkar inte gå runt o tjura för hans skull...

den här låten har jag och Nattosh hört minst 20 gånger idag ahha radio, tv, affär, våra munnar, bilen vart du vill:D haha till slut när den kom på radio för en stund sen tittde jag och Nattosh på varandra och hon sprang och stängde av den haha shit va vi garva (skiit torr men aja)
 
men nu ska jag gå och fixa lite mackor till mig och Nattosh
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0