aaah mina läppar!!

haa vist sa ja att jag skulle gå o lägga mig?=) neej så blev de inte för mig satt vid msn en stud och läste lite bloggar och nu sitter ja här och messar me en kompis(A)
måste bara meddela innan jag bestämmer mig för att stänga av datan och gå och sova för att smörja mina läppar med en kräm som jag hitta här hos pappa natusan handkräm.. har såå ont i mina läppar!! de vider och har ingen vaselin lr lipsyl här::( så måste nöja mig med kräm(men inge mer för mig)!!


behöver verkligen något för mina stackars läppar just nu:(

aja kanske kan få bort smärtan medlite sömn kolla klockan 03.40! pappa kmr säckert väcka mig senast 12 imorgon lr det beror på hur kan själv mår?!
Go natt//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0