4 dagar utan svar...

Som ni ser så har jag inte orkat skriva de här senste dagarna..det har varit lite upp o ner....s:

En vän..nära vän..som min broder...
Han smsade mig för fyra dagar sedan och berättade att han mådde mycket illa och att ambulansen var på väg att hämta honom...
vi två brukade prata om allt..hur vi två skulle Rädda världen tsms,våra kärkelsproblem...allt...!
faan jag mår dåligt bara skriva ner de här:s ):

hans sista sms jag fick av honom(hans sista livstecken)var för 4 dagar sen och på smset stod det..."Vet du en rolig grej..jag  hann aldrig rädda världen och jag kommer att dö oskuld..hehe" 

jag har messat,ring men inget svar...
och min fråga är kan det vara att han stängt av mobilen för att han kanske är på sjukhuset  lr bara behöver vila..eller?:s

Fan de blev ett ganska deprimerande inlägg men jag fick ut det som jag hade på hjärtat
men nu ska jag nog försöka få i mig lite sömn för imrgon är det tvättstuga som gäller..buuuhuuu....

Go natt//Paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0