Paaatty här:D

aaahh äntligen får man lite tillgång till datan:)

taack alla mian små älsklingar som gästbloggat åt mig de här VECKORNA jag
inte haft någon data själv...:(


aja nu sitter jag här hemma hos pappa och ska snart hem till mamma igen..ajuste syrran fyller år imrogon oxå 10 år..shitt va människor blir stora:D och hon börjar skolan imrgon oxå o jag på fredag!!! aah
jag får en så himla konstig känsla varje gång jag tänker på skolan ... menmen fanta har börjat skolan redan och hon tyckte de va skit kul o börja:P

jaa lite kortogott kan ja berätta om de som ni missat..under flytten så fick både jag och mamma jätte ont i våra handleder och ryggen ochja hela kroppen, så vi tänkte att vi snart innan hon åker till chile att vi skulle ha en "Ta-hand-om-dig-dagen" haha för mamma åker ju snart:'( på tisdag:( jaa vill oxå följa meeed!!!
min mobil har oxå varit hel-störd och jag har inte kunnat smsa till någon på 2 dagar så ringde tele2 och de fixa de..jihuu:D

haha bjuder på en bild från vår "efter-fest" efter voice:P

ja sitter på en metro grej och proppar i mig kebab ahhaha så himla kuuul vi hade...minne!!!

aja blev ett rättsålängt inlägg men snart kmr jag kunna skriva rätt så regelbundet:D
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: D

yay patty e tbx:D

2009-08-19 @ 18:01:45
URL: http://chocolatesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0