Mongoliska

shuu bre snorunge välkommen till Sverige:P
kom nyss hem från att ha varit på middag med fanta och några fler för att fira hennes födelsedag..

asså min dag har nog varit lite fucked up!!
idag skulle jag och Dlin gå 1 timme tidigare till skolan för att äta frukost men jag mådde så dåligt att jag vaknade 8.30 när skolan började 9 knaas..
så jag kom till skolan ungeför 15 min sent och jag tror att de flesta märkte att jag inte alls mådde de minsta bra:(
såå jag blev hemskikad av min mentor och när jag, dimitra och shirin är på väg till bussen så huugh spyr jag..tur de att min mage var tom och stackars de fick stå ut med mig:P taack gullisar♥

kom hem sov i typ 2-3 timmar och mådde då lite bättre ..thank good!!

sen runt 4 halv 5 drog jag till mamma eftersom att jag inte hade kläder till middagen haha:P jag och maxine var typ fast i j**la Sl trafiken i kanske 20 min skit jobbigt men det blev en så rätt  lyckad kväll fastän de mesta vi typ alla pratade om va våra gymnasium o sånt väl aja men kuul hade vi i allafall:D
bilder får ni sen hade inte kamera eftersom att mamma tog den till Chile..

juste ringde mamma nyss men hon hade precis gått ut o handlatså ska ringa om 2 timmar igen, runt 12
men ska nog städa lite nu för man tror att de fallit en bomb i mitt rum...!!.
PEACE & LOVE//PAATTELITAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0