Malin gästbloggar! n__n

Shoho!
Gud vad länge sen jag såg en bild av Patte, eller hörde hennes röst eller ja, LÄNGE SEN !
Fick ett SMS från Patty ngn dag sen.
Hon: Vill du gästa lite i min blogg? :D
Jag: Jag?
Hon: Hahah nej vem annars Malouna?
Jag: *Trög* XD

Hur som helst var det länge sen jag såg någon från klassen. Trodde inte man skulle skiljas åt SÅ HÄR!
Fy fan vad hemskt.

Annars är jag lite småsur, Faffa har kommit hem men jag har bara fått se henne EN ENDA GÅNG!
Och idag ska hon till sin moster så idag blir det inte.

Hahahah omg, *sitter o asg åt Patty o Fantas chatt*... Cp ..@_@

Förlåt, men jag har lite bråttom, ska ringa Noura eller Dim snart, så jag måste nog dra!

Btw Patty! Lägg ut en bild på dig jag ska redigera! :3

/ Malouna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0