Introducing Fanta

Tjenare, alla kära läsare. Som ni märker är det Fanta som gästbloggar idag. Pepsi, har fullt upp med flytten, så jag ´"vickar" för henne kan man säga. Ja, vem är jag, och vad har jag haft för mig förutom att blogga i min egen blogg? Jo, jag har vart bortrest i Serblandet, i 4 veckor, jobbat my ass off my italienska Dolcetto, och inlett " summer flings " lite här och var..=)..

Efter ett helvetes, upp och ner förhållande innan sommaren, har jag nu funnit lyckan, i mina vänner, mitt jobb, och mitt fantastiska liv. Till hösten börjar jag SamSam International på Kungsholmens Gymnasium. Är så jävla taggad!..Där ska även min ULTRA SVENNE BANNAN  BFF Simon, bajs, Wall börja. 

Anyways, jag har kännt Pepsi i ca 15 år, vi växte liksom upp tsm... Här om dagen, pratade vi faktiskt om alla våra sjuka minnen, och oftast är det Pepsi som räddar mig när jag spyr, på ngns vardagsrums golv, blir nertrampad, på TheVoice konserterna eller upp raggad, av ngn äcklig arab IMPORT!.. Vad vore jag utan henne ?..Shiit asså, jag ler för mig själv när jag tänker på det.  

Just nu sitter jag i mitt rum, laddar ner massa musik, ( har verkligen fastnat för Keri & Kanye's - Knock You Down, och Swedish House Maffia - Leave the world behind.) Min mobil har dock varit sönder trackad av min älskade Toniiii BeLLOOO, som tvingar mig till jobbet! På en lördag liksom?..Nääejj,, ska nog möta upp Elin på Djurgår'n, käka och hämta min laddare som jag glömt. Mot kvällen, blir det antagligen utgång med Mischa och gänget, eller mys  framför tvn, och filmen Casanova på 4.an. Med världens bästa Heath Ledger!  // Fanta, reporting from life in paradise.

  
 Blandat från Fredagen, spana in bloggen: txe.blogg.se ( Life by Fanta mohaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0