huvudvääärk!

shiit jag har en sån fruktansvärd huvudvärk:( men det kan ju bero på att jag faktist bara fick i mig 4 och en halv timmes sömn"/ dumma jag... aja kom hem för ca 2 timmar sen från stan och sen stack jag till akalla runt 8.30 där mamma va.. va där i en halvtimme o sen kom hem...

jaa ja o fanta hade en riktigt rolig dag idag med gamla minnen o nya minnen o ja hela filevippen:)först gick vi runt o kollade i olika affärer och ja måste bara säga F*n asså de har bara en massa skit i alla butiker om jag måste peka ut någon butik då måste jag erkänna att det är H&M asåå så fula kläder...(tkr jag..alla har egna åsikter så klart)
aja efter ett tag blev vi hungriga o stack till donken "our house!" hah vi kan inte leva utan Cheeseburgare nono!!

och så fick vi för oss att dra till tiffys jobb(ett littet gulligt Italienskt cafeteria "Dolcetto")
ägaren va jätte trevlig och snäll och sen så gick jag hem eftersom att de skulle stänga o miss Fanta skulle hjälpa till aja men här bjuder jag på lite bilder...juste köpte en randig kläning från Gina tricot  för 50 kr:) bra köp:D
 

yalla ska gå o sova nu
Gonatt//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0