Harry Potter

god kväll kan jag väl säga..ni får ursäkta att jag inte skrivit något idag men har väl haft lite fullt upp!
joo glömde berätta igår att "vi" äntligen skrivit på kontraktet till den nya lägenheten:) så från och med igår fredag så var den lägenheten vår=D

aja så idag väcktes jag kl 10 ungefär och efter frukosten började alla jobba haha alla i varsitt rum och med kartonger och allt packade..jag hade packat nästan allt men ändå känns det som att det fattades så mkt att packa:P eftersom att vi jobbat så hårt fick vi en god lunch.. Tacos:D
 
bjuder på en bild av mitt     TACOOS..muums
nuvarande(stökiga)rum..:P
runt 6 drog vi till de andra huset för att checka läget jag ska få rummet jag ville hah bredvid uteplatsen och skratta inte nu... köket haha:P
aja vi började att fixa och imrgon ska mamma o mikael dra dit tidigt för att moppa och fixa lite mer och sen runt 2 ska vi på mammas kompis födelsedagsfest lr nåt.. men kmr säkert hinna skriva innan jag drar dit:)

menmen fick äntligen titta klart på Harry Potter 4 som jag inte hade sätt och den var riktgt bra.. Robert  Pattinson var oxå med han från Twilight (Edward)...

men nu ska jag nog gå mot sängen för måste nog vakna tidigt imrgon o kankse hjälpa folket här hemma...
GooNatt//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0