Hälsa ChilE!

häääjsan svääjsan hur mår ni idag då?
jag mår väl rätt så bra faktist och nu ska jag vara hos pappa i 1 hel månad eftersom att mamma åkte till Cile igår..:( buuhu ville oxå följa med henne ..men jag har skola o sköta:P
 
aja idag började lektionerna på riktigt och vår första lektion var estetik (vi hade musik) asså vår lärare Per han e helt vrickad:P men ngra i klassen livade upp stämningen så de blev ganska roligt och vi fick sluta åter igen efter lunch idag eftersom att vi inte hade språkväl och blocktid(lagtid)..:D då vi tjejer jag,Dlin,från min nya klass  Shirin(tung tjej lika galen som jag:P), Gulcin och Filiz åkte till kista o drev runt:P

köpte ett par strumpor från Jc peace, peace :D skiit söta!! och tröjan som jag hittat igår i gina fanns inte kvar:'( ja ska alltid ha den turen i oturen...

men imorgon börjar jag kl.10.20 med SO så ska träffa Ranona o sen Shirin:)
hoppas vädret blir bättre än de va idag...
men nu måste jag nog snartgå o lägga mig..


godnatt hälsar jag o nattosh till dig<3
natti//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0