börja skolan

hääjhääj de var länge sen ja skev... har fått internet så m åste passa på att skriva lite:)
gud har haft en sååå rolig o knäpp dag idag mmåste bara berätta:D

ja började skuulan idag i tensta gymnasium..ja hade bestämt att ja skulle vakna 6.30 för att ta de lugn o ro men neej sängen ville ha mig i en timme till så ja fick hoppa ur sängen 7.30 istället duscha snabbt äta en macka och typ springa till Linnea som väntade på mig.. jaa sen träffade vi på resten av gänget i kista...

ja trodde att ja skulle hamna i samma klass som Ranona lr Felicia men så blev de inte men som tur hade jag gabbe i min klass..huuh..

aja när vi slutat o ätit klart så gick vi mot bussen för att möta upp noura i kista o gissa va ja gör halvvägs typ... ja mådde illa o va sk***t snurrig så helt plötsligt stannar jag o spyr så jävla äckligt och pinsamt!! mitt i centum haaallååå!!!!

och för 30 min sen så åkte mina kusiner hem asså ja pissade på mig med de!!! haha så jävla roooliga!!!

    coolingar                            allåå pose                    aauch!

juste ni kanske oxå märkt att jag ÄNTLIGEN klippt mig oxå:D
men ska nog gå o sva huvudvärken börjar kmr tbx av så mkt skrattande
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj :O

haru klippt det så kort som det ser ut på bilden???

gölligt! :D

2009-08-22 @ 00:46:22
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0