basketläger

hej bloggen...nu sitter jag här helt ensam hemma.. Natali stack på sitt basketläger idag i Karlsda.. kmr sakna min andra halva:P hon ska vara där till på söndag..jag vaknade 8.30 eftersom att vi skulle vara utanför ica kl 9.30 så när vkom dit så såg vi att nästa tåg not rådhuset åkte om 19 minuter haha så synd så vi väntade där och natalis tränare som oxå varit min är så rolig...:P nät tåget kom hann jag inte hoppa av så jag fick åka till kista med de och sen ta tåget tbx och gick av i akalla för att fixa några saker och nu sitter jag här hemma..
menmen har inte skivit så mkt de senaste dagarna...

som sagr festen hon mammas kompis blev ju totalt katastrof(för min del) hade bokstavligt talat skiit tråkigt..!
o igår så gick jag mamma, och Natali till kista för att köpa de sista sakerna till hennes läger.. själv orkade jag inte köpa eller ens gå runt och titta på kläder + att natali klippte sig.. o inte jag:(

men jag o mammsen bestämmde att jag skulle klippa mig veckan innan skolan börjar..aaa o de e snart!
vet du att varje gång jag nämner eller pratar om gymnasiet så får jag ont i magen.. konstigtkonstigt:P

aja vet inte vad som händer idag men ska ringa kankse ringa miss Fanta o se va som händer:=D
hoppas ni har en trevlig dag
Peace&Love//Paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0