vädret

jag orkar inte gå runt me kryckor o gips på foten:/ de e verkligen jätte jobbigt...
idag hade jag tiffy o elin bestämmt att göra en liten picknick för att fira rub´s (elins kille) 16-årsdag... men vädret ville inte att vi skulle ha kul idag:(  det är solit ute men det är bara 5 plusgrader o imron söndag så kmr det vara 11 plusgrader.. så vi har tänkt om vi kanske ska flytta på hela denna "picknick" haha... men nu verkar de som att han sak fira med sin familj på söndag ohhh...

juste mitt ben mår fortfarnade inte bra:( o jag tror vi ska åka på klassresa i slutet av maj när jag ska ta av mig gipset, vi får hoppas att jag slipper gå runt me gips när vi åker till åland lr vart vi nu en ska haha...:P menmen skriver nog lite senare om va vi ska göra=) önska oss good luck<3

see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0