pappa,pappa,pappa

Idag har jag varit hemma hos pappa i exakt en vecka... ja saknar mamma jätte mkt ska kanske hem till henne imoron om ja inte drar til tiffy:P

idag har ja och pappa städat huset lite sen har vi varit ute o promenerat. De va JÄTTE varmt ute, enligt mig(A)
när vi kom hem så hade ja en lust o baka o ja kände lukten av sockerkaka eller om de nu va muffins ja vet inte men nåt va de och då tvinga ja pappa att vi skulle göra muffins:)
de blev faktist lyckade till slut med all hjälp av honom... ja tittade nyss på en film på kanal 4 "Vid din sida" ooooh gud va den va bra! Julia Roberts o Sussane Saredone lr nåt sånt:P den filmen fick mig at sakna min älskade mamma ännu mer ja grät, o grät o grät...

juste tiffy håller på o planerar en fest oxå som ja håller på o bli galen av... hon kacklar om va vi ska ha hur mkt o blablabla... menmen vi får se hur de blir me de hoppas de blir bra o att inget går snett(=

men nu ska fixa lite bilder i datan sen ska jag nog sova lite:)

see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0